Finalen 50m Rangliste Sommerstævne 2023

(Scroll ned for at se billeder fra dagen)

Lørdag den 22. april 2023, afholdte vi finalen for sommerens 50m. rangliste skydning.

Stævnet blev afviklet over 3 dage, hvor der var almindelig ranglisteskydning tirsdag d. 18. april, onsdag 19. april samt lørdag d. 22. april 2023.

Disse skydninger tæller til DGI Nordsjælland ranglisten, som resten af sommerens ranglisteskydninger gør. Vi har dog valgt at lave lidt ekstra, en finaleafslutning. Ikke en ganske almindelig DGI finale, men en Frederikssund Skytteforening finale.

Der blev skudt finaler i klasserne:

• Børne
  • Junior
  • Stilling
  • Åben
  • Senior

Der blev også sendt live fra finalerne. Hvor børneklassen skød for sig. Junior og Stilling skød samtidig, samt Åben og Senior skød på samme tid.

Da vi ikke havde navne på de to sidste nævnte video’er, har i der hjemme selvfølgelig ikke kunne følge med. Men vi lære stadig, da det er nyt det vi gør.

Så her på siden, har vi lavet opslag om hver af de sendte video’er. Der vil være en liste med navnene, hvilke bane de skød på, samt point for hele skydningen. Der vil også stå vinderne af klasserne.

Neden for, har vi lavet nogle knapper, hvor du kan vælge den finale du vil se information om. Tryk på den, og du kommer til siden med info om finalen.

Længere nede, er der billeder fra dagen, samt video’en fra selve ranglisteskydningen. Video’erne kan du iøvrigt også se på vores YouTube kanal – frederikssundskytteforening.

Video’er fra ranglisteskydningerne

Video’erne er ved at blive behandlet

Tirsdag 18/4-2023

Onsdag 19/4-2023