Vil du prøve kræfter med skydesporten

I Frederikssund Skytteforening, er vi klar til at give dig en god og sikker introduktion til skydesporten. Som ny skytte, vil du få tildelt en instruktør, der hjælper med at få styr på alt det praktiske og sørger for at sikkerheden er i orden.

Som udgangspunkt, er der ikke noget alderskrav til skydesporten, men en tommelfingerregel siger, at 6-7 år er et godt sted at starte. Man skal kunne holde en riffel og høre efter hvad der bliver sagt. Der er heller ikke nogen øvre grænse. Vi har skytter der er over 70 år.

Velkomstansvarlig

Nelly Terp
Mail: nelly.terp @ if1864.dk

Velkomstansvarlig

Har du fået lyst til at prøve kræfter af med skydesporten, skal du kontakte vores velkomstansvarlige Nelly Terp. I vil sammen aftale hvornår du kommer, så der er en til at tage imod dig, og du kan få en god start og instruktion.

Tænker du, du gerne vil vide mere om Frederikssund Skytteforening, skydesporten eller lignende, er det ligeledes vores velkomstansvarlige, Nelly Terp du skal kontakte.

Nelly’s kontaktinfo kan du se i boksen her på siden. Du kan også finde det under menupunktet kontakt, eller klikke her, så bliver du sendt til siden.